Vask:

Covid - 19 gir avlyste og flyttede kamper, vi har derfor ett revidert oppsett 29.08.21. Ta en kikk. Endringer merket med Grønt. Vær ogs på enkelte dager også fjernet. 

Hver familie har ansvar en uke for vasking og toaletter, gang og overaflater skal vaskes minimum mandag og torsdag.Er det mye aktivitet så flere dager. Sal og kjøkken skal vaskes på torsdager så rent til helgen.

På KK-er det eget vaskerom i kjelleren egen dør andre til høyre. På Kolbu står det vaskesaker i gangen og i dusjen til garderobene. 

Kolbu: Nøkkel som blir overlevert brukes på døra mot øvre bane og at garderobedører som går direkte ut låses fra innsiden. Hoveddøra smekkes igjen men står programert til å være åpen man-tor frem til kl 20.00.

Husk at garderober skal sjekkes og husk dommergarderoben på Kolbu også skal vaskes. 

Kiosk:

Det er satt opp vakter etter hvordan kampene er satt opp fra kretsen, kan komme endringer så følg med på baneoversikt og facebook til klubben. På KK-plassen bruker vi nå kiosken i Rødt Container-bygg på øvre bane. Vann til kaffe ol hentes fra krana ute.

Vi tar Vipps som betaling.

Garderober:

Kiosk vakter som merket gult har også ansvar for at garderober som brukt i kampen er vasket. Enten om dere vasker selv eller avtaler med laget hvem som vasker.

 

Skal vi klare å drive idretten i Kolbu KK så er vi avhengig av at alle familier bidrar. På forhånd takk for hjelpen.

Da all aktivitet og administrasjon drives på dugnad må dere bytter vakter innbyrdes. Vi har dessverre ingen som kan administrere dette.

 

Gunnlaug Narum, 958 17 260

Isabell Lundhaug Kleiven, 959 01 455

Gro Ovenstad Sandigo, 954 94 433

 

Send en melding til en av disse etter vakt, dersom det trengs mer varer til kiosken eller mer vaskeutstyr/toalettpapir eller lignende.

 

Disse flinke damene kan også svare på praktiske spørsmål i fbm vask og kioskvakt om det er noe dere lurer på.

 

Hovedstyret ved Line , 908 26 065